Milan

Maandag morgen werd Milan verrast toen er een limo de straat in kwam rijden en wij zeiden dat hij voor hem was. Hij wilde het eerst niet geloven totdat hij zijn naam op de zijkant van de limo zag.
Hij was door het dolle heen maar wist nog niet wat er ging gebeuren, hij dacht dat hij naar een zwembad of zo iets ging . Toen hebben wij gezegd dat we naar de Mac Donalds gingen en dat vond hij geweldig. Milan heeft genoten van de rit in de limousine.
Na het bezoek aan Mac Donalds, zeiden we dat we weer naar huis gingen dat vond hij eerst niet leuk maar hij had niet verwacht dat er nog veel meer zou komen .
Toen hij de Efteling zag, draaide hij helemaal door, hij vond het geweldig. Eigenlijk alles het hotel, de kamer het park echt alles.
Jammer genoeg was het wel gaan regenen waardoor Milan even in een dipje kwam maar dat kwam ook door de indrukken van die dag. Gelukkig niet veel later knapte Milan wel op.
We hebben het park een beetje verkend en genoten van de blije en verbaasde koppies van Milan en Robin. Daarna naar het hotel gegaan en genoten van de kamer, het was helemaal in het thema van noorderlicht echt geweldig.

Dinsdag en woensdag was het jammer genoeg nog steeds slecht weer, maar gelukkig heeft hij wel genoten. Donderdag zijn we later naar huis gegaan dan in eerste instantie de bedoeling was door het slechte weer. Het waren geweldige dagen, uiteindelijk alles gezien en gedaan wat we wilden. Wij hebben genoten van elkaar en van de hele wens . Beste mensen van Stichting Kinderwens, jullie zijn echt top dat jullie dit voor Milan (en ons ) hebben gedaan. Iedereen die er aan mee gewerkt heeft heel en heel erg bedankt!
Dit zal lang in ons geheugen blijven en vooral bij Milan en Robin

Familie van der Beek