Zaterdag 2-10-2010 moeten we vroeg op, we gaan met 10 kinderen en 6 volwassenen naar K3 in Zwolle. We rijden om 7.30 uur, want we willen niet te laat komen bij het optreden van de favoriete band van Nicky. We zijn op tijd in de IJsselhallen in Zwolle. De kinderen goed in de stemming want onderweg hebben ze het repertoir van K3 al vele keren doorgenomen. Het optreden is geweldig, K3 maakt er een feest van. Na het optreden worden de kinderen verrast met een emmer popcorn waar een afbeelding van K3 op staat. Dan gaan we naar Rest. Waanders in Staphorst, hier staat een maaltijd voor ons klaar. Na lekkere eten nemen we afscheid van de dames van de St. Kinderwens en rijden terug naar huis. Onderweg volgen er hele discussies wie de leukste K3 zangeres is. Ze komen er niet uit, omdat ze alle drie even leuk zijn. We blikken terug op een onvergetelijke dag. Bij deze willen we de St. Kinderwens en de sponsoren bedanken voor deze mooie dag. Met vriendelijke groet, Nicky, Jolanda en Frank